W koszyku: 0 prod.     Suma zakupów: 0.00 zł    
Twój koszyk jest pusty
Nawigacja: Bułgarska róża » Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO


Postanowienia ogólne


1. Składając zamówienie, Klient zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
2. Przyjmowaniem, potwierdzaniem oraz realizacją zamówień złożonych przez Klienta zajmuje się firma  ABCpharma, zwana w dalszej części Administratorem.
3.Dane Administratora:
   ABCpharma,
    02-981 Warszawa
    Ul. Augustówka 11 H/4
    Tel.: 22 642 41 12, kom. 601 26 96 08
     
4. Sklep internetowy BULGARSKAROZA24, prowadzony przez ABCpharma, zwany dalej Sklepem, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.bulgarskaroza24.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
5. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym  są podane w złotych polskich i są cenami brutto - zawierają podatek VAT
6. Sklep zastrzega sobie możliwość wycofania poszczególnych produktów/towarów ze sprzedaży.
7. Sklep   zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów/towarów. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
8. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Przyjęcie zamówienia zostanie  potwierdzone  e-mailowo, wiadomością wysłaną  na adres e-mail podany w trakcie rejestracji w Sklepie.
9.  Realizacja złożonych zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
10. Klient  jest zobowiązany do podania adresu e-mail, pod którym możliwe będzie potwierdzenie przez Administratora złożonego zamówienia oraz numeru telefonu kontaktowego.
11. Dane osobowe, które podaje klient (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim
12. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb zawarcia i realizacji umowy w ramach Sklepu
13. Zgodnie z wymogami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), każdy Klient ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawienia, a także prawo do zaprzestania ich przetwarzania, co należy zgłosić w formie pisemnej/mailowej.

 


Procedura składania, potwierdzania i realizacji zamówień   


1. Chcąc złożyć zamówienie w Sklepie, Klient powinien postępować według poniższej procedury:
 • wybrać odpowiedni produkt/towar oraz wpisać żądaną ilość w koszyku Klienta
• złożyć zamówienie i wybrać sposób dostawy oraz zaakceptować sposób zapłaty za zamówienie
 • zrealizawać płatność, a realizacja zamówienia ( wysyłka ) nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego.

2. Sklep zastrzega sobie prawo do dodatkowego potwierdzenia zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.


3. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, jeśli dane Klienta są nieprawidłowe, nie można nawiązać kontaktu z Klientem, jego adres e-mail jest nieprawidłowy.

Dostawa


1. Zamówiony towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej. Opłaty : niezależnie od wagi paczki : 13.00zł. - przesyłka ekonomiczna.
2. Wysyłka zostanie zrealizowana w ciągu 1 dnia od momentu wpływu należności za zamówienie na konto Sklepu,  dotyczy to także przypadku "odbioru osobistego".
3. Odbiór własny przez Klienta, w siedzibie Administratora, po dokonaniu przelewu bankowego, w dniu i godzinach uzgodnionych indywidualnie.

4. Przesyłka pobraniowa DPD lub Pocztą Polską . Opłaty : niezależnie od wagi paczki : 19.00zł. - przesyłka ekonomiczna

5. Przesyłka do krajów Unii Europejskiej Pocztą Polska, przy przedpłacie/płatności "on-line: 65,00zł


Gwarancja, reklamacje, zwroty


1. Produkty/towary prezentowane w sklepie są nowe i objęte są rękojmią/gwarancją
2. Wszystkie reklamacja zostaną  rozpatrzone w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia w formie pisemnej
3. Klient ma prawo - zgodnie z Unijną Dyrektywą 2011/83/UE- odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu/towaru.
4.  W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych produktów/towarów wraz z wypełnionym "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość".

5. Klient ma prawo - zgodnie z Unijną Dyrektywą 2011/83/UE - do zwrotu produktu/towaru z wadą. Na zgłoszenie wady produktu/towaru Klient ma 1 rok licząc od daty otrzymania produktu/towaru.

6. Koszt odesłania produktu/towaru, w przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni albo złoszenia wady towaru w ciągu 1 roku, ostatecznie obciąza Sklep.
7. Pieniądze za zwrócony produkt/towar Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego.
8. Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego produktu/towaru tak, aby nie uległ uszkodzeniu.


Postanowienia końcowe

1. Wszystkie informacje, opisy produktów oraz zdjęcia zamieszczone na witrynie Sklepu są chronione prawami autorskimi.
2. Znaki towarowe, handlowe, nazwa producenta  zostały wykorzystane na stronach Sklepu wyłącznie w charakterze informacyjnym i stanowią własność ich prawnych właścicieli.

3. Pełne składy produktów podane są w zakładce "składniki".

4. Odpowiedzialność za uszkodzenie produktu/towaru w trakcie przesyłki od Sklepu do Klienta ponosi Sklep oraz firma kurierska/przewoźnik.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego

Powrót
Bułgarska róża - olejki różane
Nowosci Promocje
Olejek różany, bułgarska róża, naturalne kosmetyki z olejkiem różanym
Strona główna Regulamin Kontakt O nas Płatności Składniki/INCI